פאב בראשון לציון - ביר גרדן

פאב בראשון לציון

אהבתם? שתפו!

תרבות חיי הלילה בישראל התחילה את דרכה בשנות ה-70 בבירת חיי הלילה תל אביב-יפו.

תחילה אלה היו בתי קפה שהשאירו את דלתותיהם פתוחים עד השעות הקטנות והגישו אלכוהול ובתהליך הדרגתי החלו להיפתח יותר ויותר ברים, פאבים ומועדונים שפתחו אנשי עסקים שבילו במקומות דומים בארצות הברית ובאירופה והחליטו להביא את התרבות הזו לישראל.

עם הזמן החלו להיפתח יותר ברים ופאבים בערים שונות בכל רחבי הארץ. ראשון לציון היא אחת מהערים העשירות בישראל בכל הנוגע לתרבות חיי הלילה ובעיקר בתחום הברים והפאבים.

פאב בראשון לציון לעומת פאבים במקומות אחרים

פאב בראשון לציון מתאפיין כשונה מעט מפאבים אחרים בישראל כיוון שתרבות הפאבים הישראלית מאופיינת בעיקר כבר אלכוהול הפתוח משעות הערב ועד השעות הקטנות של הלילה בסופי השבוע בעיקר בקיבוצים וישובים קהילתיים ומיועד לקהל צעיר במיוחד של בני 18 ומעלה, תפריט אלכוהול בסיסי המכיל מספר מצומצם של סוגי בירות מהחבית ומשקאות חריפים שמוגשים בעיקר כצ'ייסרים ולא כקוטיילים.

בנוסף, בדרך כלל בפאבים הקיבוציים תפריט האוכל יהיה פשוט גם הוא ויכלול בעיקר מנות ראשונות בסיסיות כגון צ'יפס ושניצלונים. פאב בראשון לציון מאופיין כמקום בילוי איכותי יותר לטובת חווית בילוי מהנה יותר.

הפאבים בראשון לציון מכילים סוגים רבים של בירות, משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים, קוקטיילים וכמובן מטבח ייחודי המגיש מנות עיקריות וקינוחים בנוסף לראשונות ואפרטיפים כמו במסעדות.

איפה לחפש פאב בראשון לציון

כפי שכבר נאמר לעיל, אנשים אשר גרים או מבלים בסביבה של ראשון לציון לא חייבים בהכרח להרחיק עד לתל אביב כדי ליהנות ממגוון מקומות בילוי ומחיי לילה תוססים. נוסף על כך, אלה שכן יבחרו לבלות בתל אביב יתקלו במספר בעיות:

חנייה – בתל אביב קשה מאוד למצוא חנייה בחינם או ברחוב, האפשרות הנפוצה היא להחנות בחניון בתשלום אך גם כאן נוצרת בעייה של זמינות ברוב ימות השבוע ופעמים רבות גם החנייה נמצאת במרחק רב ממקום הבילוי.

צפיפות – בגלל הפופולאריות של חיי הלילה בתל אביב, לא רק שהבליינים נאלצים להמתין זמן רב מחוץ לבר, פאב או מועדון עד שיתפנה מקום להכניס אותם, אלא שגם ברחובות העיר ההתניידות בין אם ברכב, במונית או ברגל מערימה קשיים בעקבות הצפיפות.

עלויות – רוב מקומות הבילוי יקרים יותר בהשוואה לראשון לציון. כך גם המוניות והחניונים.

בראשון לציון כמעט אף פעם לא תתקלו בבעיות אלה ובעיר מספר מוקדי בילוי רחב. בעיר פרוסים מגוון מתחמי בילוי כמו הרובע, חוף הים, אזורי הקניונים וגולת הכותרת – מרכז העיר ראשון לציון.

אם אתם מחפשים פאב בראשון לציון, המקום הראשון עליו נמליץ הוא רחוב רוטשילד המרכזי. ברחוב מגוון ברים ופאבים לכל דורש בהם ניתן ליהנות בכל ימות השבוע.

פאב בראשון לציון - ההבדל בין ימי חול לסופ"ש וחגים

בהשוואה לפאבים העממיים בקיבוצים והישובים האחרים בארץ, בראשון לציון מרבית הפאבים פתוחים בכל ימות השבוע, השבתות והחגים.

ההבדל בין הפעילות של הפאבים בין ימות השבוע לבין סופי השבוע יכול להיות משמעותי. גם בימי השבוע בדרך כלל יש שוני כמו למשל בביר גארדן פאב בראשון לציון, תוכלו ליהנות היום לדוגמה ממכירת דוכנים, למחרת ערב סטנד-אפ עם מיטב האומנים, מחרתיים מסיבת די. ג'יי וכך הלאה.

כך שאם הגעתם ביום מסוים, ספק שבפעם הבאה שתגיעו תהיה אותה האווירה ואותה החוויה. בביר גארדן פאב בראשון לציון אף פעם לא משעמם.

כך גם בחגים, אחרי ארוחת החג עם המשפחה ניתן להגיע לפאב וליהנות מהמשך החגיגה באווירת חג קצת שונה וקצת רועשת יותר.

תארו לעצמכם שאחרי שנהנתם מארוחת חג משפחתית סולידית בחיק המשפחה המורחבת, שמעתם את כל הסיפורים של הדודים ואכלתם את כל המאכלים המסורתיים, אתם נפגשים עם חברים ומתחילים את הערב באווירה שונה לגמרי הכוללת מוזיקה טובה, אלכוהול ובעיקר כיף ושחרור.

ביר גארדן - פאב בראשון לציון

הביר גארדן ממוקם במיקום מרכזי ונגיש, שדרות רוטשילד ראשון לציון. הפאב מתאפיין באווירה מעורבת המשתנה בהתאם לקונספט הייחודי של אותו היום.

במקום יש מקומות ישיבה רבים הכוללים את שולחנות הרחוב, החצר, מרפסת הפונה אל הרחוב ואת הבר הפנימי.

השירות של ביר גארדן ראשון לציון הוא מהטובים שיש והמנות המוגשות מתאפיינות בטריות, איכות וטוב טעם. ניתן ליהנות מתפריט צמחוני ובשרי עשיר.

האלכוהול במקום כולל מגוון בירות ייחודיות מהחבית אותן תוכלו למצוא רק בביר גארדן ותפריט אינסופי של משקאות נוספים המתאימים לכל טעם.

אהבתם? שתפו!

תוכן עניינים

מאמרים פופולריים
לשמירת מקומות ובירורים:

רוטשילד 83, ראשון לציון

ראשון- חמישי: 18:00 עד אחרון האורחים

שישי: 12:00 בצהריים עד אחרון האורחים

שבת: 16:00 עד אחרון האורחים