מקומות בילוי בראשון לציון

אהבתם? שתפו!

אם תשאלו ילדים ובני נוער מרחבי הארץ אילו מקומות בילוי יש בראשון לציון כנראה שכמעט רובם יספרו לכם על ה"סופרלנד".

אם תשאלו את אותה השאלה ילדים באותם הגילים שמתגוררים באזור המרכז, לתשובה שלהם יתווספו גם מתחמי הקולנוע הגדולים יס פלאנט והסינמה סיטי בתור מקומות בילוי בראשון לציון.

אך יש מקומות שמוכרים יותר לתיירים בין אם הם מגיעים מהארץ או מחול כדי לפקוד מקומות בילוי בראשון לציון.

באופן כללי, מקומות בילוי הם המראה של העיר עבור אנשים שמגיעים אליה לטובת הבילוי או האטרקציה. יחד עם אותן דעות לגבי מקומות בילוי בעיר, נבנית הזהות של העיר.

הערים הפופולריות בישראל כוללות מגוון רחב של מקומות בילוי כדי למשוך את אותה התיירות של העיר שתורמת המון לפריחתה ולשגשוגה וראשון לציון אינה יוצאת מהכלל.

בין אם אתם מקומיים או שגדלתם בסביבה של ראשון לציון בטח תופתעו לגלות שאותם תיירים גם מדרגים, מגיבים ומספרים ברשתות החברתיות על מקומות בילוי בעיר.

המקומות שנציג בפניכם במאמר הבא כוללים את המקומות הכי מעניינים ואטרקטיביים על פי דעתם של תיירים מתוך "טריפ אדוויזר".

מקומות בילוי בראשון לציון - לפי דירוג כללי

אז כפי שכבר ציינו קודם, אחד המקומות הכי מעניינים על פי דירוג גולשים על פי טריפ אדוויזר זהו הסופרלנד – פארק אטרקציות ומתקנים לכל המשפחה וכנראה שאין כמעט אף ישראלי שיוצא לו לצאת לטייל ולבלות, גם אם לעיתים רחוקות, שמעולם לא שמע עליו או לא היה בו לפחות פעם אחת.

בנוסף לסופרלנד, אל רשימת מקומות הבילוי הכי פופולריים בראשון לציון על פי דירוג הגולשים באינטרנט, וחשוב כאן לציין שהם גולשים באינטרנט ולא גולשי גלים כיוון שאלו הם חופי הים של העיר שדורגו כמקומות הכי מבוקשים בעיר על פי תיירים – חוף פלמחים וחוף ראשון לציון.

עוד מקום מפתיע שנמצא במיקום גבוה ברשימת דירוג הגולשים הוא פארק האגמים. אם תלכו לפארק תפגשו המון מקומיים שמגיעים לפיקניק בפארק, להצעות נישואין רומנטיות ותראו גם תיירים שמגיעים כדי לרכב על אופניים או לעשות פעילות גופנית אחרת.

הסיבה לכך שהתיירים באים לפארק כדי לעשות כושר ולעסוק בספורט היא מפני שהפארק ממוקם ברשימה של מקומות לבילוי ספורטיבי בראשון לציון. פארק אגמים בהחלט מצויין ואכן מאוד מומלץ לבקר בו.

מקומות בילוי בראשון לציון כוללים גם מקומות כמו הפלאייבוקס בוא אפשר לחוות הרפתקה שתעיף אתכם באוויר או הלייזר סיטי שתציג לכם את הצדדים הקרביים של העיר.

וכמו בכל עיר גדולה ומרכזית בעולם, כחלק מהבילויים תמיד חייבים להיכלל גם חיי הלילה של העיר. חיי הלילה בעיר ראשון לציון נחשבים לטובים מאוד ופוקדים אותם תיירים גם מהארץ וגם מהעולם.

שלושת המקומות המומלצים בראשון לציון

  • סופרלנד – פארק אטרקציות לכל המשפחה. בסופרלנד עשרות מתקנים ברמה בינלאומית כמו רכבות ההרים, גלגל ענק, ומתקנים לילדים. הוא נמצא קרוב למתחם של של היס פלאנט ולפארק אגמים.
  • חוף פלמחים – החוף ממוקם מחוץ לגבולות העיר ומשמש בין היתר גם כשמורת טבע. חוף מדהים בו ניתן להגיע כדי להירגע ואפילו להישאר לקמפינג.
  • מוזיאון ראשון לציון – המוזיאון מספר את סיפורה של העיר מראשיתה ואת החשיבות שלה בהקמת יישוב יהודי לעם היהודי עוד בתקופתו של הרצל. המוזיאון ממוקם במבנה משוחזר מאותם ימים במרכז העיר ראשון לציון.

מקומות בילוי בראשון לציון - חיי לילה

בראשון לציון ניתן למצוא המון מקומות בילוי המיועדים לאלו שאוהבים להיפגש עם חברים, לפגוש אנשים חדשים, להכיר את הוייב המקומי ולחוות ערב מלהיב עד השעות הקטנות של הלילה.

מקומות בילוי בראשון לציון כוללים ברים בהמון סגנונות, מסעדות במגוון רחב של מטבחים ומועדוני לילה שחלקם נמצאים בראש הדירוג בישראל.

חיי הלילה משתנים בהתאם ליום בשבוע בגלל שבתחילת השבוע, מרבית האנשים עובדים משעות הבוקר ואין לרשותם את היכולת לחגוג או לבלות עד השעות הקטנות.

בימי העבודה אנשים נוטים להגיע בשביל פגישות, ארוחות ערב, וציון אירועים עם חברים ומשפחה. בסוף השבוע האווירה באזורי הבילויים בעיר בלילה הופכים לחגיגות של ממש. אחד מתוך כמה מקומות בילוי בראשון לציון בהם ניתן לחוש את אווירת סוף השבוע בלילה זה רחוב רוטשילד המרכזי.

האווירה הצעירה מציפה את המדרכות ואת מקומות הבילוי שפתחו רק בתחילת הערב כדי שכל הערב יהיה באנרגיות שיא.

מקומות בילוי בראשון לציון - מרכז העיר

במרכז העיר יש מספר גדול של מקומות בילוי לכל דורש החל ממוזיאונים ואתרי תרבות כמו מוזיאון ראשון לציון והיכל התרבות ועד לברים, מסעדות ומועדוני לילה כמו הביר גארדן ומקומות בילוי רבים נוספים.

רחוב רוטשילד בעיר נמצא במיקום הכי מרכזי של מרכז העיר וכולל בתוכו עשרות של מסעדות, בתי קפה, ברים ודאנס-ברים. אל רחוב רוטשילד המרכזי מאוד נוח לגשת כמו ברכב כך גם בתחבורה ציבורית בגלל המיקום הקרוב אל מחלף גן רווה ומחלף ראשון לציון שעל כביש 4 הארצי.

בסביבת הרחוב חניונים רבים וקווי אוטובוס רבים שעוברים בכל הכיוונים בתדירות גבוהה. גם מוניות רבות פועלות באזור להתניידות נוחה יותר בעיר, אליה ומחוצה לה. כשהשמש שוקעת האווירה במרכז העיר הופכת למוארת יותר בזכות האווירה הצעירה והאנרגטית.

אם בעבר מקומות הבילוי בראשון לציון שימשו בעיקר לצורך בילוי קצר באמצע השבוע ואת תואר מוקד העניינים הבלעדי בסופי השבוע קיבלה רק העיר תל אביב, הרי שהיום המאזן מציג תמונה אחרת לחלוטין.

בליינים רבים מגיעים אל ראשון לציון כדי לחוש את האווירה הייחודית שניתן למצוא רק ביציאה אל מקומות בילוי בעיר שנחשבת לאחת מהטובות בישראל.

מקומות בילוי ראשון לציון - ביר גארדן

ביר גארדן ראשון לציון מופיע גם הוא בדירוג הגולשים במקום 34 מבין כל המסעדות בעיר. אם תשאלו מקומיים בראשון לציון על בר מסעדה פופולרי בראשון לציון, ביר גארדן יוצב באחד משלושת המקומות הראשונים.

הסיבה לכך שהפופולריות שלו אינה מתברגת גבוה כל כך גם בעיני הגולשים היא בגלל שמרבית הבליינים במקום הם מקומיים ואלה לא מדרגים את הבר ברשתות החברתיות כמו התיירים.

מקומות בילוי בראשון לציון לא שלמים בלי מקומות הבילוי שמציאים אלכוהול לצד אוכל מעולה משעות הערב המוקדמות.

האווירה במקום מתוכננת להפוך כל בילוי שלכם לחוויה. מנות הבשר המשובחות, הקוקטיילים המדהימים שלנו, המוזיקה המרימה ושירות מצויין ואישי לכל שולחן או שירות אישי וזמין אפילו עוד יותר בישיבה על דלפק הבר.

אהבתם? שתפו!

תוכן עניינים

מאמרים פופולריים
לשמירת מקומות ובירורים:

רוטשילד 83, ראשון לציון

ראשון- חמישי: 18:00 עד אחרון האורחים

שישי: 12:00 בצהריים עד אחרון האורחים

שבת: 16:00 עד אחרון האורחים