דאנס בר במרכז

אהבתם? שתפו!

זה לא מפתיע שדאנס ברים נהיו כל כך פופולריים בשנים האחרונות. דאנס ברים משלבים חוויה מוזיקלית וחברתית כמו שאף מקום בילוי אחר לא יכול לספק.

את החוויה המוזיקלית מעניק ה- DJ בדיוק כמו במועדוני לילה כשכל תפקידו הוא להרים אתכם וכמה שיותר גבוה. בבחירת דאנס בר אתם גם בעצם בוחרים את הסגנון המוזיקלי שלכם כדי שירים אתכם על הרגליים ויגרום לכם לרצות לרקוד הזריחה, או עד שתתעייפו, גם זה בסדר.

יחד עם זאת אפשר גם לשבת בנוח בשולחן משלכם ליהנות מכל סוגי האלכוהול המוכרים לבחירתכם, קוקטיילים בטעמים אקזוטיים ואוכל טעים במנות שהופכות את השילוב לפשוט ומושלם.

דאנס בר במרכז העיר הופך את החוויה למושלמת עוד יותר בזכות הנגישות בהליכה קצרה, בתחבורה ציבורית ומוניות ספיישל. היכולת להגיע בקלות לדאנס בר במרכז העיר הופכת לאטרקטיבית יותר מנסיעה למועדון כיוון שאלו ממוקמים תמיד באזורי תעשייה ואזורים פחות מפותחים של העיר.

מאיפה הגיעו הדאנס ברים למרכזי הערים?

לא תמיד היו הדאנס ברים במרכזי הערים בישראל. דאנס בר במרכז עיר הראשון היה איך לא, בבירת חיי הלילה – העיר תל אביב.

אך אחרי שהפוטנציאל הגלום שבהם התגלה, הדאנס ברים בנפוצים ביותר החלו לקום בקיבוצים, מושבים ובערים בהן יש אחוז גבוה של סטודנטים. עד סוף שנות התשעים הדאנס ברים שלא היו במרכז תל אביב, היו נגישים יחסית גם לנוהגים ברכב כיוון שבאותם זמנים לא הייתה מודעות לסיכון שבדבר ולא הייתה אכיפה כנגד נהיגה בשכרות במימדים של היום.

כבר באותה תקופה החלו לקום הדאנס ברים הראשונים במרכזי הערים הגדולות בישראל. את רעיון הדאנס ברים הביאו אנשי עסקים ישראלים לאחר שבילו במקומות דומים בשנות ה-70 וה-80 בארצות הברית בעיקר במיאמי וניו יורק.

דאנס בר במרכז תל אביב

המועדונים הראשונים בישראל היו כמובן בתל אביב ובעקבותיהם גם הדאנס ברים. דאנס בר במרכז העיר תל אביב מהווה נקודת ציון חובה לכל תייר כדי לחוש את האוכלוסייה הישראלית ואת תרבות חיי הלילה שלה ומה טוב יותר כשזה קרוב לכל מוקדי הבילוי האחרים בעיר ובמרחק הליכה או נסיעה של כמה דקות במונית מהמלון.

כמובן שגם מקומיים רבים מגיעים לשחרר את הלחצים ממהלך השבוע בעזרת בילוי עם חברים או בנות-בני זוג יחד עם אלכוהול נשנושים וריקודים.

הדאנס ברים הגדולים והמוכרים בתל אביב היום נמצאים ברובם בשדרות רוטשילד, בשכונת פלורנטין ובחלק הדרומי של רחוב אלנבי. הדאנס ברים הפופולריים בתל אביב אלו הם הכולי עלמא, התדר, לימה לימה, הדרמה, ספייס האוס, דיזי פרישדון והרדיו.

דאנס בר במרכז ירושלים

גם חיי הלילה במרכזה של עיר הקודש מאוד פוריים וניתן למצוא אותם במתחם שוק מחנה יהודה, דרך יפו ואזור ממילא.

בגלל אופיה הדתי של העיר בשישי בלילה ניתן לצפות לפחות פעילות ותנועה לעומת שאר ימות השבוע ולכן בדרך כלל היא עוברת אל מרכז העיר תל אביב או ערים אחרות במרכז כדוגמת ראשון לציון.

אמנם דאנס ברים במרכז העיר ירושלים פחות נפוצים מאלה שבתל אביב וראשון לציון אך עדיין ניתן ליהנות ממספר מועדוני לילה בהחלט מהנים באווירה ייחודית שניתן למצוא רק בירושלים וכך גם מגוון עצום של ברים עם כל מוזיקה שתאהבו ,תפריטי אלכוהול מגוונים ותפריטי אוכל ייחודיים.

אם אינכם גרים באזור ירושלים היכולת להגיע ולחזור אליה לצורך בילוי עשוי להיות מאתגר ובמיוחד אם תרצו לעשות זאת בסוף השבוע. הדאנס ברים הפופולאריים בירושלים אלו הם הרוטשילד בר, גטסאבי, דבלין והתקליט.

דאנס בר במרכז ראשון לציון

ראשון לציון היא לא העיר בעלת חיי הלילה התוססים בישראל אך היא גם לא מתיימרת להיות כזו. למרות זאת, בשנים האחרונות תרבות חיי הלילה בעיר חווים צמיחה ניכרת.

ראשון לציון מהווה דוגמה במרבית הנושאים עבור מרבית הערים בישראל וכך גם בנושא חיי הלילה שלה.

באותו רחוב במרכז ראשון לציון תוכלו לראות סניף של רשת מזון מהיר שפתוח 24 שעות, חניון ללא תשלום ולצידו חניון בתשלום במחיר סמלי למקרה ולא ישארו מקומות פנויים בזו הראשונה, קניון ורחוב בסגנון הולנדי.

באותו הרחוב תוכלו ליהנות גם ממסעדה בסגנון אסיאתי ייחודי וגם דאנס בר המגיש מספר סוגי בירות ייחודיות לצד מנות בשר עשירות.

המגוון שניתן לפגוש ביציאה אל דאנס בר במרכז ראשון לציון הוא מה שמייחד את אופיה של סצנת חיי הלילה של העיר שמתאימה לכולם, בכל מגדר, בכל גיל ולכל פעילות, חגיגה ואירוע.

מה מייחד את ביר גארדן ראשון לציון?

הביר גארדן בראשון לציון הוא חלק מרשת ארצית של ברים המשלבים תפריט בירות ייחודי. בביר גארדן מוגשות מגוון בירות בוטיק מרחבי העולם ומהארץ.

הבירות בתפריט נבחרו בקפידה כדי להתאים לתפריט האוכל המכיל מנות ראשונות ועיקריות בשריות וטבעוניות. מי שמעוניין במשקאות חזקים יותר ימצא את האהוב עליו בקלות בזכות מגוון אפשרויות רחב במיוחד שמציע הבר.

כך גם לאלו שאוהבים את המתוק, יש רשימה ארוכה המקשה לבחור מבין מספר רב של קוקטיילים וקינוחים שיפנקו אותם.

בביר גרדן בראשון לציון תוכלו ליהנות לצד כל אלה גם ממוזיקה איכותית בניצוחם של תקליטנים שיודעים בדיוק את מה שמתאים לכם לשמוע בכל יום בשבוע ולפי השעה והתקדמות הערב וכך גם הופך המקום בסופי השבוע, ברגע שהאווירה מתחממת מספיק, לדאנס בר מהטובים באזור בו תוכלו ליהנות מכל היתרונות של ביר גארדן לצד האווירה הראשלצית המיוחדת בזכות האנשים האיכותיים והשירות שמספק לכם את כל חווית חיי הלילה תחת קורת גג אחת שכוללת גם את המרפסת והחצר של המקום.

הביר גארדן בראשון לציון ממוקם ממש במרכז הרחוב כך שהוא נגיש מכל כיוון ואפילו בכניסה אל העיר במרחק של 3 דקות נסיעה ברכב.

גם התחנה המרכזית הישנה של ראשון לציון ממוקמת במרחק הליכה ואם אתם גרים בראשון לציון תוכלו להגיע כמעט מכל נקודה בעיר בהליכה רגלית של עד חצי שעה.

מרבית האנשים שנוהגים לפקוד את הביר גארדן מתגוררים באזור ובזכות כך האווירה החברותית שמורגשת במקום מהווה מוקד משיכה גם לבליינים מערים אחרות במרכז הארץ ואפילו מתל אביב אשר נחשבת לבירת חיי הלילה.

אם אתם מעוניינים להגיע לבלות בביר גארדן ראשון לציון היינו ממליצים לכם להזמים מקום לפחות מספר ימים מראש כדי לא לפספס את ההזדמנות ליהנות מבילוי לילי אמיתי כמו שיש רק בביר גארדן ראשון לציון.

אהבתם? שתפו!

תוכן עניינים

מאמרים פופולריים
לשמירת מקומות ובירורים:

רוטשילד 83, ראשון לציון

ראשון- חמישי: 18:00 עד אחרון האורחים

שישי: 12:00 בצהריים עד אחרון האורחים

שבת: 16:00 עד אחרון האורחים