דאנס בר בראשון לציון

דאנס בר ראשון לציון

אהבתם? שתפו!

חיי הלילה בישראל לא מציעים רק מועדני ריקודים או ברים, מקומות בילוי רבים מספקים אלטרנטיבות שונות לכל דורש החל ממועדוני ביליארד, מסיבות רחוב או על גג בניין ודאנס ברים.

אם תבחרו לפקוד דאנס בר בראשון לציון תוכלו ליהנות ממספר מקומות איכותיים כאשר כל אחד מהם מציע סגנון מוזיקה אחר, עיצוב אחר ואווירה המתאימה אינדיבידואלית לכל קהל.

דאנס בר בראשון לציון מציע את השילוב בין מועדון ריקודים לבר בכך שמכיל מתחם שולחנות ישיבה לצד בר יחד עם רחבת ריקודים אחת או יותר ועמדת דיג'יי.

מעין הגיעה חווית הדאנס בר לעיר?

המועדון הראשון בישראל נפתח בתל אביב בתחילת שנות השמונים. כבר מאז סצינת הלילה ראתה עליות ומורדות מספר פעמים כשעד לפני שפרצה מגפת הקורונה שברה שיא חדש בפופולאריות ובגיוון שמוצע לבליינים ועכשיו שוב ספגה ירידה קשה בגלל הסגרים והמגבלות המוטלים עליה.

חווית המועדונים מתפרסת למספר נישות שונות כשחלקן נהוגות יותר באוויר הפתוח כמו מסיבות טבע או פסטיבלים של מוזיקה אלקטרונית וחלקן נעשות בתוך מבנים סגורים כדי לספק חוויה שונה המפרידה באופן מוחלט בין העולם שבחוץ (המציאות) לבין מה שקורה בתוך המועדון (האשליה).

דווקא מועדוני הלילה הם הפופולריים יותר בגלל הניגשות אליהם – רובם נמצאים במרכזי הערים עם גישה של תחבורה ציבורית, מוניות או אפילו בהליכה רגלית.

הסיבה השנייה להצלחתם של המועדנים האורבניים היא בדיוק אותה חוויה שנותנת את התחושה שבמועדון המציאות שונה לגמרי מזו שבחוץ.

עם זאת, בתחום מועדוני הלילה ישנה נישה נוספת המשלבת בין בר למועדון לילה ובכך שנוספת רחבת ריקודים אחת או יותר למתחם הבר ויחד איתם נוספים תקליטנים כבדרך כלל מחליפים את הסגנון המוזיקלי בכל יום בשבוע כשלרוב מוזיקה אלקטרונית כמו טראנס, טכנו והאוס מושמעים בסופי השבוע ובימי חול המוזיקה יכולה להיות שונה לחלוטין כמו רוק, היפ הופ ומוזיקה לטינית.

לא רק בתל אביב תפגשו חיי לילה מהסוג הזה, תפגשו גם דאנס בר בראשון לציון, מועדוני לילה ומגוון ברים.

מקומות בילוי נוספים בראשון לציון

בר/פאב

בראשון לציון יש עשרות ברים פתוחים לכל אורך השבוע וכמובן גם בסופי השבוע. הברים מתאפיינים במבחר גדול של אלכוהול לצד מנות ראשונות ועיקריות.

ישנם ברים בעלי קונספט כמו למשל בר יווני שהתפריט והמוזיקה מגיעים מהסגנון היווני ומזכיר מאוד טברנה.

יש ברים שמתאימים יותר למבוגרים ובהתאם לכך המוזיקה שקטה ורגוע יותר והתפריט נחשב לאיכותי יותר ויש גם ברים פשוטים יותר המתאימים לסטודנטים או חיילים והם מתאפיינים במוזיקה קצבית ורועשת יותר לצד תפריט פשוט יותר ובדרך כלל יכלול גם מסלולים "ללא תחתית".

מסעדה

במסעדות ניתן ליהנות מאווירה אינטימית יותר כשבמרכז העניינים כמובן נמצא האוכל. בראשון לציון יש מסעדות רבות ולכן קשה יותר לבחור איזו מהמסעדות מתאימות יותר אישית לכל סועד.

יש מסעדות אסייתיות, גריל ישראלי, מסעדות דגים, ים תיכוני, מטבח איטלקי ועוד. אנחנו ממליצים לבחור את המסעדה המתאימה לכם בכך שתבחרו קודם את סוג המטבח אותו תרצו וכמובן לבדוק כשרות וזמינות ביום שבו תרצו להגיע למסעדה.

מועדון לילה

סצנת חיי הלילה בראשון לציון כבר מזמן לא נישתית ואינה משמשת רק עבור תושבי האזור כאלטרנטיבה לעיר תל אביב.

בראשון לציון נפתחו בשנים האחרונות מספר מועדונים ומתחמי קיץ מהגדולים בישראל יחד עם מועדונים קטנים יותר בסגנונות מוזיקה שונים.

למרבית המועדונים צריך להירשם מראש דרך יחצן ולכן מומלץ לבדוק מראש העניין לפני ההגעה. אנחנו ממליצים לבחון את האפשרות של דאנס בר בראשון לציון כיציאה מהנה המתאימה לכולם.

דאנס בר בראשון לציון

דאנס בר כשמו הוא, בר/פאב המכיל איזור רחבת ריקודים כמו במועדון ומאפשר ליהנות משני העולמות.

בדרך כלל דאנס ברים מחוץ לתל אביב פעילים רק בסופי השבוע כשבימי חול הם משמשים כברים בלבד וברחבת הריקודים עומדים שולחנות ישיבה.

מועדון סנוקר/באולינג

לא חייבים לצאת מהכלים ולפרוק את כל האנרגיות בכל יציאה. בראשון לציון תמצאו כמה ממועדוני הסנוקר והבאולינג הנחשבים ביותר והם מאפשרים ערב ספורטיבי ומהנה במיוחד לצד אלכוהול ומוזיקה טובה.

קולנוע

בראשון לציון נמצאים 2 מבתי הקולנוע הגדולים במדינה ומספקים חוויה קולנועית מושלמת שכוללת אולמות V.I.P, צפייה בסרטים בתלת וב-4 מימד ומבחר סרטים ענק בכל שעה.

דאנס בר ראשון לציון - ביר גארדן

אם אתם רוצים ליהנות מערב חווייתי וליהנות מכל העולמות, להתפנק על אוכל טוב, שירות מצויין, מבחר סוגי אלכוהול ומסיבה שלא נגמרת אתם מוזמנים להגיע לביר גארדן בראשון לציון. דאנס בר בראשון לציון שמתאים לזוגות, סטודנטים, חיילים, משפחות צעירות ובעצם, לכולם.

אהבתם? שתפו!

תוכן עניינים

מאמרים פופולריים
לשמירת מקומות ובירורים:

רוטשילד 83, ראשון לציון

ראשון- חמישי: 18:00 עד אחרון האורחים

שישי: 12:00 בצהריים עד אחרון האורחים

שבת: 16:00 עד אחרון האורחים