בר מסעדה בראשון לציון

בר מסעדה בראשון לציון

אהבתם? שתפו!

אם תרשו לנו, אנחנו רוצים לנסות לתאר לכם את הבילוי המושלם שנשמח להציע לכם בר מסעדה בראשון לציון.

מקום בו אפשר להיפגש עם כל החברים, עם בת-בן הזוג, עם המשפחה או להגיע לשם בשביל להכיר, מקום שמבחר הבירות מהחבית ארוך יותר מאורך הבר, תפריט האוכל מבלבל כי מתחשק לכם פשוט להזמין את הכל, מוזיקה טובה שכולם אוהבים, שירות אישי מצוות שבאמת חשוב לו שתהנו כדי ליהנות יחד איתכם ואווירה כיפית.

בשביל להגשים חלק מהחוויה אפשר ללכת לבר או בשביל החלק השני, אפשר ללכת למסעדה, אבל, למה לא לשלב בין שניהם בעצם?

מעוניינים לבלות את הערב כדי ליהנות מכל העולמות? ביר גארדן – בר מסעדה בראשון לציון שיבטיח לכם את כל סוגי האלכוהול, קוקטיילים לכל טעם, תפריט אוכל עם מנות מגוונות שיפנקו לכם את החושים, בשירות מצוין ובאווירה שתמשוך אתכם פנימה.

יתרונות בר מסעדה בראשון לציון

אם אתם גרים בראשון לציון והסביבה ולא מכירים מקומות בילוי באזור, בטח תופתעו לגלות שבראשון לציון תוכלו ליהנות מהמון אופציות בילוי לבחירה ואפילו אטרקציות שלא קיימות בשום מקום אחר כמו אולמות קולנוע מהגדולים בישראל, מרכזי קניות, ה"סופרלנד" ועוד.

אמנם ראשון לציון לא ידוע בתור עיר שתיירים מגיעים אליה מחוץ לארץ, אבל, כן מגיעים המון מבקרים מכל הארץ ובעיקר מערי הסביבה וזה כולל את נס ציונה, רחובות, רמלה, לוד, חולון, אזור, בת ים, גן יבנה ואפילו מתל אביב, גבעתיים ורמת גן.

זה גם לא משנה מה אתם מחפשים: בר, מסעדה, טברנה, מזנון, מועדון או בר מסעדה בראשון לציון תוכלו לבחור מתוך שפע.

בזכות התחרותיות והמיקום הנחשב והמרכזי במרכז העיר, לקוחות ביר גארדן נהנים מרמת שירות גבוהה שתמיד שואפת למצוינות, לתפריט הנחשק ביותר ואלכוהול שיסדר לכם את הערב בצורה מושלמת.

השילוב בין בר למסעדה

בר מסעדה בראשון לציון מהווה שילוב בעל מספר יתרונות שבהחלט משנים את החוויה עבור הלקוחות.

בר מסעדה זה בעצם בית עסק אשר פתוח החל משעות הצהרים או הערב עד השעות הקטנות של הלילה.

בדומה לבר, פנים המקום מעוצב כמסעדה בעלת בר גדול ויכול להכיל מספר גדול יחסית של לקוחות דבר שיוצר אווירה שונה עבור אלו שפוקדים את המקום ונהנים מאווירה משוחררת של בר יחד עם אווירה מסוגננת יותר של מסעדה.

בר

בדלפק הבר להגשת מגוון משקאות ובעיקר משקאות אלכוהולים, הברמן המקצועי ידע להכין את מיטב הקוקטיילים האהובים ויחד עם זאת להמליץ עבור כל אחת ואחת על משקה לפי בקשתו.
בזכות מערכת סאונד איכותית יותר ניתן ליהנות ממוזיקת מיינסטרים וחלוקת סגנונות בהתאם לבחירתם של תקליטנים המופיעים באותו הערב עבור קהל הסועדים.

את האווירה שניתן להרגיש בבר אי אפשר להרגיש באף מקום אחר בזכות צוות עובדים מקצועי, צעיר וחברותי והכיף שמתקבל מהשתייה בשעות הקטנות של הלילה.

מסעדה

אם תגיעו רעבים לא תצטרכו להתפשר בין קערת אדממה לצלחת צ'יפס, מגוון מנות ייחודיות יסחפו את חווית האוכל שלכם לטעמים חדשים ועסיסיים במיוחד.

בר מסעדה בראשון לציון יציע לכם מנות משביעות, מחומרי גלם טריים, שבושלו באהבה על ידי צוות טבחים מנוסה.

שולחנות גדולים ונוחים שיכולים להכיל את כל הקולגות, המשפחה, החבר'ה ויחד עם זאת שולחנות זוגיים אינטימיים.

חלל ישיבה פנימי מרווח ומרחב באוויר הפתוח – יתרון חשוב לתחושה טובה יותר במיוחד לאלו המתלבטים אם להזמין מקום ישיבה מראש עבור קבוצה גדולה או לאלו שהפרטיות אצלם נמצאת בחשיבות עליונה.

למי מומלץ בר מסעדה בראשון לציון

אם אתם אוהבים להפוך כל יציאה מהבית לבילוי מהנה או הרפתקה, אתם לא מוכנים להתפשר על איכות האלכוהול ולא להתפשר על ארוחה מפנקת, בטוח תשמחו לבלות ערב בר מסעדה בראשון לציון.

וזה באמת לא משנה אם אתם צעירים, מבוגרים, לבד או כקבוצה גדולה, כולכם תקבלו את השירות הטוב ביותר במקום הטוב ביותר.

בביר גארדן תהנו מתפריט האלכוהול המגוון באזור המכיל מספר רב של סוגי בירות מהחבית, יינות שונים, קוקטליים בכל טעם וצ'ייסרים לחוגגים שביניכם.

גם תפריט האוכל של ביר גארדן מכיל מנות בשר משובחות יחד עם מנות צמחוניות, קינוחים ומתאבנים שונים לצד האלכוהול.

ביר גארדן בר מסעדה בראשון לציון מציעה ערב בלתי נשכח במרכז העיר, אך הביקוש גבוה במיוחד בסופי השבוע ולכן נמליץ לאלו המעוניינים להגיע לביקור, להזמין מקום מספר ימים מראש כדי להימנע מהמתנה בהגעה.

אהבתם? שתפו!

תוכן עניינים

מאמרים פופולריים
לשמירת מקומות ובירורים:

רוטשילד 83, ראשון לציון

ראשון- חמישי: 18:00 עד אחרון האורחים

שישי: 12:00 בצהריים עד אחרון האורחים

שבת: 16:00 עד אחרון האורחים