אוכל בראשון לציון

אוכל בראשון לציון

אהבתם? שתפו!

מנת מסעדה מפנקת, משביעה ובעיקר טעימה, במסעדה שמשתמשת רק בחומרי גלם ומוצרים טריים ואיכותיים זה רצון של כל זוג, קבוצת חברים ומשפחה המעוניינים בו לחגיגת אירוע, ערב מהנה או אפילו רק בשביל להנות מהאוכל הטעים, ניתן למצוא די בקלות במרכז ראשון לציון.

שפע של טעמים וסגנונות אוכל בראשון לציון מוצעים בכל העיר: אוכל בסגנון ביתי, גריל מזרחי, פיצריות מטבח אסיאתי ועוד. כדי להתמצא מבין המסעדות וסוגי האוכל שאפשר למצוא בראשון לציון כדאי להמשיך לקרוא את השורות הבאות.

אזורי בילוי בראשון לציון

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בישראל מבחינת גודל האוכלוסיה. אם בעבר הייתה עיר נישתית במטרופולין תל אביב וכללה בתוכה מספר מאוד קטן של מקומות בילוי, מסעדות וברים, כיום היא גדולה מספיק כדי להיחשב לאחת הערים הגדולות בישראל ויחד עם זאת תרבות הבילוי ומספר מקומות הבילוי בעיר גדל משמעותית.

אם אתם מחפשים מקום המגיש אוכל בראשון לציון תוכלו למצוא מתחמי מזון רבים. מקומות אלו פרוסים בכל רחבי העיר ונמצאים בחוף הים, באזור המתחם הקניות של יס פלנט, באזור התעשייה החדש, במתחמי קניות שונים בשכונות המערביות, בתחנת הרכבת חדשה, במזרח העיר, באזור ה"רובע" החדש, באזור התעשייה הישן וכמובן במרכז התוסס של העיר.

ברחוב רוטשילד המרכזי תמצאו שפע מקומות אוכל בראשון לציון וכמובן מקומות בילוי ואטרקציות נוספים.

מסעדות וסוגי אוכל בראשון לציון

מסעדות איטלקיות – מסעדות איטלקיות לרוב יהיו כשרות חלביות. במסעדות איטלקיות מגישים אוכל איטלקי פופולרי כמו פסטה, ספגטי, פיצה, ומספר מנות ייוחדיות למסעדה בנוסף לכך.

יש מספר מסעדות אוכל בראשון לציון המתמחות במטבח האיטלקי שמומלץ לבקר בהן כדי ליהנות מארוחה איטלקית טעימה.

מסעדות בשרים – מסעדות הבשרים מתחלקות ל-2: מסעדות בשרים המגישות מזון מהיר ולמסעדות בשרים המגישות מנות יקרות יותר. כמובן שהמחיר מגולם בתמורה ומסעדות בשר מהסוג הזה יהיו מעוצבות על פי קונספט כלשהו כדי להשרות אווירה המתאימה לסוג המזון שמוגש במסעדה, בנוסף השירות יהיה איכותי יותר וכך גם המורכבות בהכנת מהנות על ידי טבחים מקצועיים יותר.

  • מסעדות דגים – מסעדות דגים בדרך כלל יהיו מבוססות על קונספט ימי גם בעיצוב המסעדה, גם בשמה וכמובן במזון המוגש בהן. יש מסעדות דגים כשרות שמגישות רק דגים ויש מסעדות דגים לא כשרות שמגישות גם פירות ים שונים.
  • מסעדות אסייתיות – מבין המסעדות המבוקשות ביותר בראשון לציון אלה הן המסעדות האסייתיות. מסעדות אסייתיות מתאפיינות כמסעדות מצויינות לחגיגת אירועים ובילויים זוגיים. יתרון נוסף למסעדות האסתיתיות הוא לרוב הכנה מהירה של המנות בזכות איכות חומרי הגלם ושיטות ההכנה האסייתיות המסורתיות.
  • בתי קפה – כל פגישה מכל סוג, או אפילו ישיבה עצמית ניתן לעשות לאורך כל היום בכל אחד מבתי הקפה בעיר. אוכל בראשון לציון לא מחייב ארוחות שלמות וכבדות או משהו שהוא מעבר לקפה. בעיר עשרות בתי קפה לשתיית קפה, פינוק מאפים, ארוחות קלות ועוד.
  • פאבים וברים – ראשון לציון צברה תאוצה בשנים האחרונות בכל הקשור למקומות בילוי בלילות המשלב אלכוהול, מוזיקה ואווירה צעירה. מרבית הברים והפאבים בראשון לציון ממוקמים במרכז העיר, בעיקר ברחוב רוטשילד וחלק קטן ופחות מוכר באזור התעשייה הישן. הדעה הרווחת היא שהברים המבוקשים יותר על ידי צעירי ראשון לציון נמצאים במרכז העיר בשדרות רוטשילד וזו גם המלצת הבילוי שלנו.
  • מסעדות שף – כמובן שגם מסעדות שף ניתן למצוא בראשון לציון. מסעדות שף מתאפיינות בניהול מסעדה על ידי שף מקצועי ומוכר בעולם הקולינריה הישראלי ונחשבות למסעדות האיכותיות ביותר אך חשוב גם לקחת בחשבון את גובה החשבון בסוף הארוחה.
  • מסעדות מזון מהיר – אוכל בראשון לציון לא חייב להיות במסעדה. מספר גדול של דוכנים בקניונים וברחובות מרכזיים מציעים אוכל מכל סוג בהכנה מהירה.

הזמנת מקום מראש

זה יכול להיות נורא מאכזב להגיע למסעדה ולחכות בתור עד שיתפנה שולחן כדי לקבל מקום ישיבה.

רוב מקומות הבילוי מציעים שירות הזמנת שולחן לפני ההגעה למקום בחינם על בסיס מקומות פנויים וכמות אנשים.

השירות נעשה בטלפון, בווטסאפ או באפליקציה, תלוי כיצד העסק מנגיש אותו, והוא מבטיח שאם תגיעו בשעה שנקבעה תוכלו לקבל מקום ישיבה בלי המתנה.

אוכל בראשון לציון - חניה באזורי הבילוי

במערב ראשון לציון, בזכות זה שהשכונות מודרניות יותר, בכולן יש שפע של מקומות חנייה וליד אזורי הבילוי המעטים שיש, יש מגרשי חנייה וחניונים גדולים מספיק כדי להכיל כמעט את כל המבקרים שמגיעים אליהם ברכב פרטי.

במרכז העיר המצב קצת שונה ומציאת חנייה זו משימה מעט מורכבת יותר. בעזרת אפליקצית ניווט תוכלו למצוא את החניונים הקרובים ביותר למסעדה או הבר אליו אתם רוצים להגיע.

ניתן לנסות למצוא מקומות פנויים ברחובות או במגרשי חנייה אך חשוב לקחת בחשבון שמרביתם בחינם רק לתושבי האזור וגם את העניין שהחיפוש הכרוך בכך יכול להתיש.

אנו ממליצים להשתמש בתחבורה ציבורית או במוניות כדי להתנייד אל מקומות הבילוי בקלות ובנוחות וכמובן באחריות שגם אם תשתו מעט אלכוהול תהיו בטוחים שלא תנהגו הביתה.

אהבתם? שתפו!

תוכן עניינים

מאמרים פופולריים
לשמירת מקומות ובירורים:

רוטשילד 83, ראשון לציון

ראשון- חמישי: 18:00 עד אחרון האורחים

שישי: 12:00 בצהריים עד אחרון האורחים

שבת: 16:00 עד אחרון האורחים